Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Boende för säsongen i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="E-E" data-source="post: 974812" data-attributes="member: 53359"><p>Hej !</p><p></p><p>Jag och min kamrat, båda 21 år gamla, tänkte spendera kommande säsong i Åre (1 Nov - 1 Maj)</p><p>Vi har nu kommit över ett boende och efter att två st har hoppat av letar vi nu efter två sköna typer att dela vår stuga med!</p><p></p><p>Stugan är på 75 kvm och ligger på Björnen strax nedanför Copperhill.</p><p></p><p>Månadshyran ligger på 12500 + el + hemförsäkring/mån. Så om vi blir totalt 4 pers snackar vi i runda svängar om 3500 - 4000 / månaden. </p><p></p><p>Iomed att vi har kamin i stugan så behöver inte el kostnaden bli allt för hög, det hela beror självklart på oss själva. Jag har internet som jag tänkte ta upp och har inget problem att dela med mig av.</p><p></p><p>Stugan är fullt utrustad, har bastu, balkong , skidförråd, dusch/Wc, kök och bäddar för 7 personer.</p><p>Varför vi väljer att vara 4 i stugan är för att kunna ta upp kompisar osv.</p><p></p><p></p><p></p><p>Vid intresse kan ni antingen ringa på 073 589 39 74 eller maila : emil-engvall@hotmail.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="E-E, post: 974812, member: 53359"] Hej ! Jag och min kamrat, båda 21 år gamla, tänkte spendera kommande säsong i Åre (1 Nov - 1 Maj) Vi har nu kommit över ett boende och efter att två st har hoppat av letar vi nu efter två sköna typer att dela vår stuga med! Stugan är på 75 kvm och ligger på Björnen strax nedanför Copperhill. Månadshyran ligger på 12500 + el + hemförsäkring/mån. Så om vi blir totalt 4 pers snackar vi i runda svängar om 3500 - 4000 / månaden. Iomed att vi har kamin i stugan så behöver inte el kostnaden bli allt för hög, det hela beror självklart på oss själva. Jag har internet som jag tänkte ta upp och har inget problem att dela med mig av. Stugan är fullt utrustad, har bastu, balkong , skidförråd, dusch/Wc, kök och bäddar för 7 personer. Varför vi väljer att vara 4 i stugan är för att kunna ta upp kompisar osv. Vid intresse kan ni antingen ringa på 073 589 39 74 eller maila : emil-engvall@hotmail.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Boende för säsongen i Åre
Tillbaka
Topp