Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende från slutet av feb, Chamonix sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ryder" data-source="post: 144916" data-attributes="member: 58253"><p>Hej, Anders heter jag och jag tänkte sticka till Chamonix i slutet på februari och stanna 1 till 2 månader! Jag behöver nånstans att parkera min kropp nattetid! Jag är absolut inte kräsen, säng eller en matta i nåt hörn spelar ingen som helst roll! </p><p>Så är det någon som har en plats eller som egentligen inte har men vill splitta hyran med en till! Hör av er! Tiden börjar ju liksom bli lite knapp!</p><p>Mvh//</p><p>Anders</p><p>andan641@student.liu.se</p><p>0735035016</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ryder, post: 144916, member: 58253"] Hej, Anders heter jag och jag tänkte sticka till Chamonix i slutet på februari och stanna 1 till 2 månader! Jag behöver nånstans att parkera min kropp nattetid! Jag är absolut inte kräsen, säng eller en matta i nåt hörn spelar ingen som helst roll! Så är det någon som har en plats eller som egentligen inte har men vill splitta hyran med en till! Hör av er! Tiden börjar ju liksom bli lite knapp! Mvh// Anders andan641@student.liu.se 0735035016 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende från slutet av feb, Chamonix sökes!
Tillbaka
Topp