Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boende Hemavan 14/15
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TomasGothberg" data-source="post: 1042063" data-attributes="member: 128215"><p>Har borjat jakten pa boende infor vintern 14/15 i Hemavan.</p><p>Jag ar inte sa krasen gallande boende men har dock 2 krav:</p><p>- gangavstand(max-2 km) till centurmliften.</p><p>- ett ok kok,(ugn/spis/micro/kyl/frys)</p><p></p><p>Letar fortillfallet boende for 1 person, men kan bli aktuellt med boende for flera personer i samma hus, sa tveka inte hora av er om ni har en stuga med fler baddar.</p><p></p><p>Perioden jag vill hyra ar: 15 December 2014 - 15 Maj 2015!</p><p></p><p>(Jag har inte mojlighet att kolla pa bondet men kan losas genom att vanner kommer och kollar boendet)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TomasGothberg, post: 1042063, member: 128215"] Har borjat jakten pa boende infor vintern 14/15 i Hemavan. Jag ar inte sa krasen gallande boende men har dock 2 krav: - gangavstand(max-2 km) till centurmliften. - ett ok kok,(ugn/spis/micro/kyl/frys) Letar fortillfallet boende for 1 person, men kan bli aktuellt med boende for flera personer i samma hus, sa tveka inte hora av er om ni har en stuga med fler baddar. Perioden jag vill hyra ar: 15 December 2014 - 15 Maj 2015! (Jag har inte mojlighet att kolla pa bondet men kan losas genom att vanner kommer och kollar boendet) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Boende Hemavan 14/15
Tillbaka
Topp