Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Hemsedal?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="real_rocker" data-source="post: 201450" data-attributes="member: 52191"><p>ok nice, vart nån stans har du fått jobb? jo, personalboende funkar väl egentligen skitbra sålänge man bor med "rätt" folk. om man råkar hamna i samma hus som någon man inte drar jämt med är det väl lite värre. men sen är det alltid gött att ha ett eget ställe. förra säsongen hyrde jag o fyra kompisar en lägenhet i hemsedal-centrum. tänkte bara om någon hade lite kontakter så man slapp åka upp o leta lägenhet...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="real_rocker, post: 201450, member: 52191"] ok nice, vart nån stans har du fått jobb? jo, personalboende funkar väl egentligen skitbra sålänge man bor med "rätt" folk. om man råkar hamna i samma hus som någon man inte drar jämt med är det väl lite värre. men sen är det alltid gött att ha ett eget ställe. förra säsongen hyrde jag o fyra kompisar en lägenhet i hemsedal-centrum. tänkte bara om någon hade lite kontakter så man slapp åka upp o leta lägenhet... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Hemsedal?
Tillbaka
Topp