Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Hemsedal?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="real_rocker" data-source="post: 201779" data-attributes="member: 52191"><p>personalboende brukar väl vara lite billigare än att hyra privat o skistar äger ju endel fastigheter så jag tror inte det är så dyrt. annars ligger det väl runt 2500/pers i månaden. själv jobbar jag på hemsedal café, hemsen (nattklubben) och experten sportsbar. har förövrigt antagligen fixat boende nu, skall nog bo i samma lägenhet som förra året men om det är någon som vet nåt annnat så come on o printa ett inlägg eller skriv ett PM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="real_rocker, post: 201779, member: 52191"] personalboende brukar väl vara lite billigare än att hyra privat o skistar äger ju endel fastigheter så jag tror inte det är så dyrt. annars ligger det väl runt 2500/pers i månaden. själv jobbar jag på hemsedal café, hemsen (nattklubben) och experten sportsbar. har förövrigt antagligen fixat boende nu, skall nog bo i samma lägenhet som förra året men om det är någon som vet nåt annnat så come on o printa ett inlägg eller skriv ett PM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende Hemsedal?
Tillbaka
Topp