Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende hos Haus Anita, St. Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="victor_h" data-source="post: 374450" data-attributes="member: 47093"><p>Ja, jag tror tilloch med att jag träffade nån av en på funky en av kvällarna=)</p><p>Nä förra året va vi 4st från näset som bodde där nere, sen där uppe bodde en norsk kille Krisnor här på freeride, och en kille från gbg. Peter och björn bodde mitt över gatan i ett hus där de bodde många säsongare men anita va bättre kunde föra mer liv och ja Antia e skitshysst.</p><p></p><p>Nä e sjukt sugen att dra ner speciellt nu när man ser att där redan e bra med snö, men ska dra iväg å surfa på Bali, och resa runt i thailand,kambodja vietnamn osv i 3 månader med Nicklas faktiskt, men vet vem har man pengar när man kommer hem kanske det blir ett besök.</p><p></p><p>Ni kommer få en skithärlig säsong (lite avundsjuk)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="victor_h, post: 374450, member: 47093"] Ja, jag tror tilloch med att jag träffade nån av en på funky en av kvällarna=) Nä förra året va vi 4st från näset som bodde där nere, sen där uppe bodde en norsk kille Krisnor här på freeride, och en kille från gbg. Peter och björn bodde mitt över gatan i ett hus där de bodde många säsongare men anita va bättre kunde föra mer liv och ja Antia e skitshysst. Nä e sjukt sugen att dra ner speciellt nu när man ser att där redan e bra med snö, men ska dra iväg å surfa på Bali, och resa runt i thailand,kambodja vietnamn osv i 3 månader med Nicklas faktiskt, men vet vem har man pengar när man kommer hem kanske det blir ett besök. Ni kommer få en skithärlig säsong (lite avundsjuk) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende hos Haus Anita, St. Anton!
Tillbaka
Topp