Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="falken85" data-source="post: 68757" data-attributes="member: 42624"><p>Hej… jag har också planerat att åka till alperna och jobba en säsong, har tänkt mig de franska eller de österrikiska alperna. Har varit en hel del i de österrikiska alperna, men var i Chamonix nu i vintras och det var helt oslagbart, och åker gärna ditt igen. Har samma problem som du,: var ska man bo? å var ska man jobba? Hör gärna av dig om du får reda på något, eller får några andra tips.</p><p></p><p></p><p>Det jag har fått reda på så här långt att du får räkna med att betala ca 4000 i månaden trots du delar lägenheten med många andra. Att boende e det viktigaste att fixa, för jobb kan man alltid lösa på plats. Att de flesta åker ner i slutet av december. </p><p></p><p><a href="http://www.interhome.fi/" target="_blank">http://www.interhome.fi/</a> kan man söka bostäder på.</p><p></p><p>//Tobias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="falken85, post: 68757, member: 42624"] Hej… jag har också planerat att åka till alperna och jobba en säsong, har tänkt mig de franska eller de österrikiska alperna. Har varit en hel del i de österrikiska alperna, men var i Chamonix nu i vintras och det var helt oslagbart, och åker gärna ditt igen. Har samma problem som du,: var ska man bo? å var ska man jobba? Hör gärna av dig om du får reda på något, eller får några andra tips. Det jag har fått reda på så här långt att du får räkna med att betala ca 4000 i månaden trots du delar lägenheten med många andra. Att boende e det viktigaste att fixa, för jobb kan man alltid lösa på plats. Att de flesta åker ner i slutet av december. [URL]http://www.interhome.fi/[/URL] kan man söka bostäder på. //Tobias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Alperna
Tillbaka
Topp