Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 596086" data-attributes="member: 97821"><p>Jag själv har tyvärr aldrig en möjlighet att säsonga men man vill åka iväg någon vecka om året till Alpera (spelar inte någon större roll vilket land) och få sig ordentlig skidåkning. </p><p></p><p>Det svåraste med hela resan dock är hur man ska hitta billigt boende på resmålet. Denna tråd är skapad så att folk kan komma med lite tips om var ni hittar boende inför semestern. Vilka hemsidor ska man kolla på och vilken arrangör brukar ha bra erbjudanden så att man inte blir skinnad för 1-2 veckor skidåkning varje år. </p><p></p><p>Med enkla ord, jag är inte ute efter fyrstjärniga hotell där allt ingår och resan kostar 10 000 kr per skalle.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 596086, member: 97821"] Jag själv har tyvärr aldrig en möjlighet att säsonga men man vill åka iväg någon vecka om året till Alpera (spelar inte någon större roll vilket land) och få sig ordentlig skidåkning. Det svåraste med hela resan dock är hur man ska hitta billigt boende på resmålet. Denna tråd är skapad så att folk kan komma med lite tips om var ni hittar boende inför semestern. Vilka hemsidor ska man kolla på och vilken arrangör brukar ha bra erbjudanden så att man inte blir skinnad för 1-2 veckor skidåkning varje år. Med enkla ord, jag är inte ute efter fyrstjärniga hotell där allt ingår och resan kostar 10 000 kr per skalle. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Alperna
Tillbaka
Topp