Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="F_reddi" data-source="post: 928479" data-attributes="member: 125306"><p>Hej!</p><p>Jag har en ledig sängplats i Verbier från och med nu, mitten av december till mitten av januari. Sjukt bra pris på den och sjukt softa människor som jag bor med! Tror inte du kan hitta nåt billigare boende där nere för tillfället! Min säng är ledig tills vidare! Hör av dig om du vill hyra den fram tills att jag kommer ner!</p><p>MVH</p><p>Fredrika</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="F_reddi, post: 928479, member: 125306"] Hej! Jag har en ledig sängplats i Verbier från och med nu, mitten av december till mitten av januari. Sjukt bra pris på den och sjukt softa människor som jag bor med! Tror inte du kan hitta nåt billigare boende där nere för tillfället! Min säng är ledig tills vidare! Hör av dig om du vill hyra den fram tills att jag kommer ner! MVH Fredrika [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i alperna
Tillbaka
Topp