Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Andermatt sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pudersson" data-source="post: 239254" data-attributes="member: 53097"><p>Vi är två grabbar som är riktigt sugna på att åka ner, en månad ungefär, till Andermatt. Perioden det rör sig om är från 25.e februari, plus minus några dagar, och en månad framöver. Är det några som sitter på två extra platser och vill dela med sig så hade det varit perfekt. Annars, är det någon som har några bra tips på boende i byn eller dess närhet så skulle jag bli en lite gladare människa av att få en del av det. Jag har fått ett mail från byns turistbyrå, men det innehöll bara telefonnummer som kontaktuppgift till hyresvärdarna. Problem: Jag pratar inte tyska men det gör dom, BARA! Jaja, jag är tacksam för alla råd.</p><p>Ha det bra alla!</p><p></p><p>/Kristian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pudersson, post: 239254, member: 53097"] Vi är två grabbar som är riktigt sugna på att åka ner, en månad ungefär, till Andermatt. Perioden det rör sig om är från 25.e februari, plus minus några dagar, och en månad framöver. Är det några som sitter på två extra platser och vill dela med sig så hade det varit perfekt. Annars, är det någon som har några bra tips på boende i byn eller dess närhet så skulle jag bli en lite gladare människa av att få en del av det. Jag har fått ett mail från byns turistbyrå, men det innehöll bara telefonnummer som kontaktuppgift till hyresvärdarna. Problem: Jag pratar inte tyska men det gör dom, BARA! Jaja, jag är tacksam för alla råd. Ha det bra alla! /Kristian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Andermatt sökes
Tillbaka
Topp