Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Andermatt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Westrin" data-source="post: 467653" data-attributes="member: 87628"><p>Hallå!</p><p></p><p>Tänkte ta med mej lillebror o farsgubben till Andermatt i februari och nu letar jag boende. Ska stanna i en vecka. Vi vill ha en lägenhet/liten stuga. Någon som har något tips på var jag ska leta? Gärna sidor på engelska för min tyska är inte så bra. Har kollat på andermatt.ch men vill gärna ha fler alternativ. Har även letat här på forumet men inte hittat något. Vet du om någon tråd jag missat så länka gärna! </p><p></p><p>Så om du har en lägenhet, känner någon som vill hyra ut eller vet någon bra sida så skulle de va underbart om du kunde hjälpa till.</p><p></p><p>/christoffer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Westrin, post: 467653, member: 87628"] Hallå! Tänkte ta med mej lillebror o farsgubben till Andermatt i februari och nu letar jag boende. Ska stanna i en vecka. Vi vill ha en lägenhet/liten stuga. Någon som har något tips på var jag ska leta? Gärna sidor på engelska för min tyska är inte så bra. Har kollat på andermatt.ch men vill gärna ha fler alternativ. Har även letat här på forumet men inte hittat något. Vet du om någon tråd jag missat så länka gärna! Så om du har en lägenhet, känner någon som vill hyra ut eller vet någon bra sida så skulle de va underbart om du kunde hjälpa till. /christoffer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Andermatt
Tillbaka
Topp