Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
boende i åre finnes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasjonas" data-source="post: 565080" data-attributes="member: 50420"><p>Det är just som lilla anna säger, det är en affärsidé att köpa och hyra ut lägenheter linder... 3825kr/veckan är ingenting. Du får in betydligt mer i veckan genom att hyra ut till turister veckovis. Däremot är nog 15300/månad lite väl mkt för 7månaders hyreskontrakt på en sån lägenhet. lilla anna, söker du runt på nätet hittar du nog något för runt 3000 per person, så sök vidare är iaf mitt förslag. kolla blocket och are.cc</p><p></p><p>Men bra för mig att veta att folk är villiga att betala 3825kr/månad eftersom jag håller på att köpa lägenhet i Åre och ska ha inneboende i vinter :D</p><p></p><p>happy hunting</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasjonas, post: 565080, member: 50420"] Det är just som lilla anna säger, det är en affärsidé att köpa och hyra ut lägenheter linder... 3825kr/veckan är ingenting. Du får in betydligt mer i veckan genom att hyra ut till turister veckovis. Däremot är nog 15300/månad lite väl mkt för 7månaders hyreskontrakt på en sån lägenhet. lilla anna, söker du runt på nätet hittar du nog något för runt 3000 per person, så sök vidare är iaf mitt förslag. kolla blocket och are.cc Men bra för mig att veta att folk är villiga att betala 3825kr/månad eftersom jag håller på att köpa lägenhet i Åre och ska ha inneboende i vinter :D happy hunting [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
boende i åre finnes
Tillbaka
Topp