Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
boende i åre finnes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lotta08a" data-source="post: 565697" data-attributes="member: 86937"><p>En hyfsad liten lägenhet nära torget går på ca 1,5 milj hyra ca 2500/ inkl allt utom försäkring. Amortering = sparande till sig själv räntan är försummbar i dessa tider. Visst kan jag köpa 10 st lägenheter för att hyra ut! </p><p>Äger jag en lägenhet lämnar den de flesta veckorna för uthyrning samt jag kan få några egna veckor fritt behöver inte fixa boende för 10.000/veckan. </p><p>Kolla in på hemnet.se vad lägenheter kostar har du möjlighet så köp en och hyr ut ett rum. Svårigheten är att få lån.</p><p></p><p>Fördelen med att lämna till uthyrning är att de har full service t ex utlämning av nycklar pajar något så fixar de det. Vem gör det annars, du kanske själv semestrar i Thailand! Hyresgäster som stökar kan de vräka osv.....</p><p></p><p>Till slut så är det enormt svårt att hitta boende vet de som fått tacka nej till jobb då de inte hittat boende. Eller de som inte orkat bo i personalboendet men inte kunnat hitta något annat. Så boende i Åre är inte lätt som en plätt!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lotta08a, post: 565697, member: 86937"] En hyfsad liten lägenhet nära torget går på ca 1,5 milj hyra ca 2500/ inkl allt utom försäkring. Amortering = sparande till sig själv räntan är försummbar i dessa tider. Visst kan jag köpa 10 st lägenheter för att hyra ut! Äger jag en lägenhet lämnar den de flesta veckorna för uthyrning samt jag kan få några egna veckor fritt behöver inte fixa boende för 10.000/veckan. Kolla in på hemnet.se vad lägenheter kostar har du möjlighet så köp en och hyr ut ett rum. Svårigheten är att få lån. Fördelen med att lämna till uthyrning är att de har full service t ex utlämning av nycklar pajar något så fixar de det. Vem gör det annars, du kanske själv semestrar i Thailand! Hyresgäster som stökar kan de vräka osv..... Till slut så är det enormt svårt att hitta boende vet de som fått tacka nej till jobb då de inte hittat boende. Eller de som inte orkat bo i personalboendet men inte kunnat hitta något annat. Så boende i Åre är inte lätt som en plätt!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
boende i åre finnes
Tillbaka
Topp