Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
"Boende i Avoriaz,halvsäsong, sökes"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erika-ee" data-source="post: 120666" data-attributes="member: 46480"><p>tänkte höra runt om det är någon/några som kommer spendera säsongen nere i Franska Alpernas pärla Avoriaz!!! </p><p></p><p>Har planer på att jobba i Sverige halva säsongen för att sedan åka ner och njuta av alpernas våråkning i början av mars. Så finns det ett hörn i någon lägenhet skulle det vara guld värt... o hör även av er om ni har koll på något simpelt jobb såsom disk. ciao.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erika-ee, post: 120666, member: 46480"] tänkte höra runt om det är någon/några som kommer spendera säsongen nere i Franska Alpernas pärla Avoriaz!!! Har planer på att jobba i Sverige halva säsongen för att sedan åka ner och njuta av alpernas våråkning i början av mars. Så finns det ett hörn i någon lägenhet skulle det vara guld värt... o hör även av er om ni har koll på något simpelt jobb såsom disk. ciao. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
"Boende i Avoriaz,halvsäsong, sökes"
Tillbaka
Topp