Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Bad Gastein runt januari - mars 2010?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriksaef" data-source="post: 597210" data-attributes="member: 90158"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Jag är i exakt samma sits som ni, och letar alternativ till boende och jobb med start i januari. Vad jag hört så är det stort sett bara att åka ner och leta jobb, alla som åker ner får jobb tillslut verkar det som. Angående boende kan det kanske vara bra att ha fixat innan, men som sagt tidigare så känns det som de flesta lägenheterna inom rimligt pris är av större variant. Så om det är någon/några som har intresse av att gå ihop och dela lägenhet eller har andra förslag skicka gärna iväg ett mail till erik.jatra@gmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriksaef, post: 597210, member: 90158"] Hejsan! Jag är i exakt samma sits som ni, och letar alternativ till boende och jobb med start i januari. Vad jag hört så är det stort sett bara att åka ner och leta jobb, alla som åker ner får jobb tillslut verkar det som. Angående boende kan det kanske vara bra att ha fixat innan, men som sagt tidigare så känns det som de flesta lägenheterna inom rimligt pris är av större variant. Så om det är någon/några som har intresse av att gå ihop och dela lägenhet eller har andra förslag skicka gärna iväg ett mail till erik.jatra@gmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Bad Gastein runt januari - mars 2010?
Tillbaka
Topp