R Robertm Ny medlem 2005-10-11 Boende i Bad Gastein? #1 Hej Om någon har en ledigplats eller två i något städskåp eller liknade så skriv gärna! Jag är i digert behov av boende! Tack på förhand!
Hej Om någon har en ledigplats eller två i något städskåp eller liknade så skriv gärna! Jag är i digert behov av boende! Tack på förhand!