Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Bad Gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Haggi" data-source="post: 127866" data-attributes="member: 52299"><p>Boende vet jag inte riktigkt. Vi ska bo på villa edtih och det är fullbokaty för längesen. Det enklaste för er just nu är väl antagligen att åka ner å försöka hitta nåt på plats.</p><p></p><p>när det gäller jobb så sägs det att de börjar inte anställa förens framåt jul, så 17 december är väl i sista laget att komma, men nog inte för sent. Vi är där nere 2e december och börjar visa vårt intresse redan då, men nån anställning lär det som sagt inte bli förens framåt jul. </p><p></p><p>Ses där =) tja</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Haggi, post: 127866, member: 52299"] Boende vet jag inte riktigkt. Vi ska bo på villa edtih och det är fullbokaty för längesen. Det enklaste för er just nu är väl antagligen att åka ner å försöka hitta nåt på plats. när det gäller jobb så sägs det att de börjar inte anställa förens framåt jul, så 17 december är väl i sista laget att komma, men nog inte för sent. Vi är där nere 2e december och börjar visa vårt intresse redan då, men nån anställning lär det som sagt inte bli förens framåt jul. Ses där =) tja [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Bad Gastein
Tillbaka
Topp