Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i bad gastein
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="surfPeter" data-source="post: 248145" data-attributes="member: 35872"><p>Yo, Många som åker ner till BG bor på vandrarhemmet i Hotel Krone. </p><p>De har nämligen vandrarhem i källaren som är riktigt najs. Kostar ca: 19 euro/natt med</p><p>frukost, vilket är rätt okej om man ska stanna o leta jobb en vecka eller två. </p><p>Sedan är kan man softa i deras TV rum med lite dvd filmer eller hänga i någon av de två barerna om skidvädret skulle svika en.</p><p>kolla in på www.euro-youth-hotel.at där står det mesta.</p><p>Det ligger bara 300 m från tågstationen vilket också är rätt välkommen om man har mycket packning med sig. </p><p>Vill man leta boende så är det nog bäst att fråga sig fram. Det är alltid någon på hotellet som vet något.</p><p>Anledningen till att jag vet detta är för att jag har jobbat där i två säsonger o själv </p><p>gjorde på samma sätt när jag kom till BG för första gången.</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="surfPeter, post: 248145, member: 35872"] Yo, Många som åker ner till BG bor på vandrarhemmet i Hotel Krone. De har nämligen vandrarhem i källaren som är riktigt najs. Kostar ca: 19 euro/natt med frukost, vilket är rätt okej om man ska stanna o leta jobb en vecka eller två. Sedan är kan man softa i deras TV rum med lite dvd filmer eller hänga i någon av de två barerna om skidvädret skulle svika en. kolla in på www.euro-youth-hotel.at där står det mesta. Det ligger bara 300 m från tågstationen vilket också är rätt välkommen om man har mycket packning med sig. Vill man leta boende så är det nog bäst att fråga sig fram. Det är alltid någon på hotellet som vet något. Anledningen till att jag vet detta är för att jag har jobbat där i två säsonger o själv gjorde på samma sätt när jag kom till BG för första gången. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i bad gastein
Tillbaka
Topp