Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Bad Gastein?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JacquelineT" data-source="post: 369255" data-attributes="member: 77755"><p>Det lüter kanon.. Vi har inte spikat nügot datum, men början av dec.. Det är inte sü att ni har plats i bilen? Vi funderar annars ocksü pü att fixa en bil.. Har ocksü endel boenden att kolla upp. Det är nog som sagt lättare om vi är ett par som delar pü det.. Jag bor ju i München nu, funderar pü att dra dit en helg och kolla lite. Om ni vill sü kanske jag kan kolla upp det som ni har kikat pü ocksü??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JacquelineT, post: 369255, member: 77755"] Det lüter kanon.. Vi har inte spikat nügot datum, men början av dec.. Det är inte sü att ni har plats i bilen? Vi funderar annars ocksü pü att fixa en bil.. Har ocksü endel boenden att kolla upp. Det är nog som sagt lättare om vi är ett par som delar pü det.. Jag bor ju i München nu, funderar pü att dra dit en helg och kolla lite. Om ni vill sü kanske jag kan kolla upp det som ni har kikat pü ocksü?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Bad Gastein?
Tillbaka
Topp