Boende I Badgastein

mikaelaW

Ny medlem
Boende I Badgastein
TJENA!!
Undrar bara om det finns någon som vill ha två grymma tjejer i sin lägenhet i ca 1-2 mån.. Vi skulle bli tok-glada!! (I Badgastein..) Har nämligen bara boende i en vecka.. Hör gärna av er..

Ha det gött!!..
Jojo & Mickan
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp