boende i Banff finnes... ev..

Oscarv

Ny medlem
hej alla kanadalövers.. tänkte kolla om d finns ngt intresse att dra t banff i vinter.. lr ska alla till fernie o whistler?? jag tror iaf stenhårt på att ha banff som bas o sen utgå därifrån o testa pudret i alla orter där omkring incl fernie, kickinghorse........ o så en massa grym parkåkning i Lake Louise..
o ja verkar oxå ha fått tag på boende.. verkar finnas i alla möjliga stl men ä man fler så blir d sjklart billigast.. o roligast.. priserna startar runt 390cad/månad/pers incl allt..

så, om d finns ngt intresse bland er där ute så får ni gärna skriva in er här lr höra av er..

rock on!

//occe

jag är intresserad!
hur ser det ut? om du drar till Fernie så är jag extra på!!

Hör av dig i vilket fall!

/Helen

tja! jag har tänkt samma sak, att det verkar som alla ska till Fernie eller Whistler men jag är mest sugen på Banff, känner lite folk som antagligen kommer vara där, och sen försöka komma runt till de andra orterna också. Är mycket intresserad av att dela boende så skriv gärna mer om vad du hittat, här eller till mig direkt: milloez@hotmail.com
när har du tänkt åka och hur länge stannar du??

//Camilla

tjaa jag å en polare hade tänkt att dra oss till whistler men de ser segt ut på boende fronten. har du någon bra sida där man kan hitta boende i banff?

hej! jag och två kompisar kommer vara framme i calgary 17 jan! Vi tänkte vi skulle fixa med boende när vi kom dit. Så man kan testa lite olika ställen. Kanske nån som vet nått bra boende eller några tips hur man ska gå till väga? Vore schysst isf. Är intresserad av allt! ha det..

Tillbaka
Topp