Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende i bg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LoliOnTheRocks" data-source="post: 141149" data-attributes="member: 56238"><p>tja alla!</p><p>pa sondag (8 januari) drar jag till bad gastein o jag behover nanstans att bo.saklart hehe. sa ja, allt ar intressant, just let me know if you got a room or bed for me. har sovplats forsta natterna men sen behover jag hitta nanstans att ta vagen for resten av sasongen sa, ja. hor av er please! </p><p></p><p>jag ar en schysst person, alla borde vilja bo med mig <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>kramar Louise</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LoliOnTheRocks, post: 141149, member: 56238"] tja alla! pa sondag (8 januari) drar jag till bad gastein o jag behover nanstans att bo.saklart hehe. sa ja, allt ar intressant, just let me know if you got a room or bed for me. har sovplats forsta natterna men sen behover jag hitta nanstans att ta vagen for resten av sasongen sa, ja. hor av er please! jag ar en schysst person, alla borde vilja bo med mig :) kramar Louise [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende i bg
Tillbaka
Topp