Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Canada? Vart ska man åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gelendesprung" data-source="post: 83751" data-attributes="member: 35006"><p>Red Mountain, jag har inte varit där själv men ska dit mars-april, har snackat med några som varit där och rekomenderar det. dina krav:</p><p>-gött pider(?) </p><p>*Borde väl finnas överallt i Kanada?</p><p>-lite folk </p><p>*Garanterat mindre än i Whistler, men det är iaf några här på freeride som ska dit.</p><p>-park</p><p>*kolla in hemsidan <a href="http://www.redresort.com/play/" target="_blank">http://www.redresort.com/play/</a></p><p></p><p>angående boende så har vi fixat ett helt hus tokbilligt, 1000 CAD (~5700kr) i månaden. kolla <a href="http://www.redresort.com/stay/" target="_blank">http://www.redresort.com/stay/</a> och leta med nån vanlig sökmotor på "hela internet", maila och fråga efter månadshyra istället för dygnshyran som brukar vara publicerad, man slipper nån skatt om man hyr per månad samt att man får "mängdrabatt" vi fick ner priset till hälften. Liftkorten är också billiga, 759 CAD (~4000kr) tror man får 100 CAD rabatt om man bokar via internet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gelendesprung, post: 83751, member: 35006"] Red Mountain, jag har inte varit där själv men ska dit mars-april, har snackat med några som varit där och rekomenderar det. dina krav: -gött pider(?) *Borde väl finnas överallt i Kanada? -lite folk *Garanterat mindre än i Whistler, men det är iaf några här på freeride som ska dit. -park *kolla in hemsidan [URL]http://www.redresort.com/play/[/URL] angående boende så har vi fixat ett helt hus tokbilligt, 1000 CAD (~5700kr) i månaden. kolla [URL]http://www.redresort.com/stay/[/URL] och leta med nån vanlig sökmotor på "hela internet", maila och fråga efter månadshyra istället för dygnshyran som brukar vara publicerad, man slipper nån skatt om man hyr per månad samt att man får "mängdrabatt" vi fick ner priset till hälften. Liftkorten är också billiga, 759 CAD (~4000kr) tror man får 100 CAD rabatt om man bokar via internet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Canada? Vart ska man åka?
Tillbaka
Topp