Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Canazei säsongen 2022
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jacob-Wisen" data-source="post: 1270497" data-attributes="member: 87129"><p>Hej gänget! </p><p></p><p>Jag har sagt upp mig och bestämt mig för att tillbringa våren i alperna. Jag vill börja i Canazei-området då jag har ett skidlopp där i slutet på januari och letar kompisar/boende. Jag tar med tur-utrustning, telisar och pistkanoner, och ett par böcker på Snälltåget från Malmö i slutet på dec eller i början på januari, men har inga mer planer än så. Landade in i Canazei med omnejd pga bra system, möjligheter till längdåkning och tåg/bussanslutning (via Innsbruck).</p><p></p><p>1. Är det någon som vet något om ett boende som inte kostar skjortan (till en början 4 veckor men är inte blyg för flera månader)?</p><p>2. Är det någon som är sugen på att gå ihop och leta boende?</p><p>3. Är det någon som har allmänna tips i området när det kommer till säsongskort/boendebyar/sjysta ställen etc välkomnas detta. Har tex kollat in Vigo di Fassa som är lite mindre/billigare men som är anknutet till Canazeisystemet</p><p></p><p>Låt oss höras!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jacob-Wisen, post: 1270497, member: 87129"] Hej gänget! Jag har sagt upp mig och bestämt mig för att tillbringa våren i alperna. Jag vill börja i Canazei-området då jag har ett skidlopp där i slutet på januari och letar kompisar/boende. Jag tar med tur-utrustning, telisar och pistkanoner, och ett par böcker på Snälltåget från Malmö i slutet på dec eller i början på januari, men har inga mer planer än så. Landade in i Canazei med omnejd pga bra system, möjligheter till längdåkning och tåg/bussanslutning (via Innsbruck). 1. Är det någon som vet något om ett boende som inte kostar skjortan (till en början 4 veckor men är inte blyg för flera månader)? 2. Är det någon som är sugen på att gå ihop och leta boende? 3. Är det någon som har allmänna tips i området när det kommer till säsongskort/boendebyar/sjysta ställen etc välkomnas detta. Har tex kollat in Vigo di Fassa som är lite mindre/billigare men som är anknutet till Canazeisystemet Låt oss höras! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Canazei säsongen 2022
Tillbaka
Topp