Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Cervinia 28jan - säsongen ut
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deltin" data-source="post: 1197623" data-attributes="member: 90098"><p>Hejsan alla!!</p><p></p><p>Jag är på jakt efter ett boende i Cervinia from 28 jan - säsongen ut. Gärna delat med andra sköna människor.</p><p></p><p>Har tidigare gjort en säsong i Les deux alpes i Frankrike där jag jobbade hela säsongen. </p><p>Är taggad på mer skidor och mindre jobb denna säsong men bangar inte på att jobba om möjligheten finns. </p><p></p><p>Jag är 25år från estocholmo och har jobbat som kock mestadels så kan laga mat om så önskas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deltin, post: 1197623, member: 90098"] Hejsan alla!! Jag är på jakt efter ett boende i Cervinia from 28 jan - säsongen ut. Gärna delat med andra sköna människor. Har tidigare gjort en säsong i Les deux alpes i Frankrike där jag jobbade hela säsongen. Är taggad på mer skidor och mindre jobb denna säsong men bangar inte på att jobba om möjligheten finns. Jag är 25år från estocholmo och har jobbat som kock mestadels så kan laga mat om så önskas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Cervinia 28jan - säsongen ut
Tillbaka
Topp