Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i cham över nån?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="olseen" data-source="post: 135376" data-attributes="member: 50408"><p>Är en brädåkare som vill åka i alperna nåra månader i vinter med start nån gån i januari. </p><p>Helst Chamonix men nått annat tufft ställe med tillräckligt mycket snö och öl funkar det med!</p><p></p><p>Hade först bara tänkt åka nån vecka men what the hell... vill ha mer!</p><p></p><p>jag kräver inte mycket, bara nån stans att ställa brädan, sova och va bakfull på innan man sticker ut å åker varje dag.</p><p></p><p>har du nått eller vet nått skriv!</p><p></p><p>puss /jens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="olseen, post: 135376, member: 50408"] Är en brädåkare som vill åka i alperna nåra månader i vinter med start nån gån i januari. Helst Chamonix men nått annat tufft ställe med tillräckligt mycket snö och öl funkar det med! Hade först bara tänkt åka nån vecka men what the hell... vill ha mer! jag kräver inte mycket, bara nån stans att ställa brädan, sova och va bakfull på innan man sticker ut å åker varje dag. har du nått eller vet nått skriv! puss /jens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i cham över nån?
Tillbaka
Topp