Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Cham. sökes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xtremehq" data-source="post: 37795" data-attributes="member: 8658"><p>Tjenare... jag och en polare sticker ner till chamonix en sväng den 1 Mars. Dock har vi inget boende. så därför börjar det bli lite läge att skaffa det nu...</p><p></p><p>Vi är båda födda -80 och åker både skidor och snowboard.</p><p></p><p>Är det någon vänlig själ som kan tänka sig att ha 2 pers till i sin lägenhet... kan tänka oss att betala 50-80 Euro i veckan per person... det blir ändå lite extra pengar det...<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> tänk på det</p><p></p><p>//Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xtremehq, post: 37795, member: 8658"] Tjenare... jag och en polare sticker ner till chamonix en sväng den 1 Mars. Dock har vi inget boende. så därför börjar det bli lite läge att skaffa det nu... Vi är båda födda -80 och åker både skidor och snowboard. Är det någon vänlig själ som kan tänka sig att ha 2 pers till i sin lägenhet... kan tänka oss att betala 50-80 Euro i veckan per person... det blir ändå lite extra pengar det...:) tänk på det //Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Cham. sökes
Tillbaka
Topp