Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Cham, två platser kvar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matlea" data-source="post: 383747" data-attributes="member: 76443"><p>Hej!</p><p></p><p>Vi är två tjejer som äntligen har hittat ett boende i Chamonix! Nu letar vi två personer som vill dela det med oss. </p><p>Till skillnad från många andra här så drar vi "bara" en månad. Vi åker dit för att åka en massa skidor och ha en massa skoj. Inget jobb, bara kul! </p><p>Boendet har vi mellan 16 feb & 15 mars, det ligger nära Brevént (rätt bra läge verkar det som) och det kommer landa på ca 5500 sek för den månaden. Kanske inte det bästa priset, och dessvärre säkert inte den bästa standarden heller, men det är iaf ett boende! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>De som äger stället vill ha svar snabbt, och även de första pengarna väldigt snart, så det är bara att hojta! </p><p></p><p>/ Linnea & Matilda</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matlea, post: 383747, member: 76443"] Hej! Vi är två tjejer som äntligen har hittat ett boende i Chamonix! Nu letar vi två personer som vill dela det med oss. Till skillnad från många andra här så drar vi "bara" en månad. Vi åker dit för att åka en massa skidor och ha en massa skoj. Inget jobb, bara kul! Boendet har vi mellan 16 feb & 15 mars, det ligger nära Brevént (rätt bra läge verkar det som) och det kommer landa på ca 5500 sek för den månaden. Kanske inte det bästa priset, och dessvärre säkert inte den bästa standarden heller, men det är iaf ett boende! :) De som äger stället vill ha svar snabbt, och även de första pengarna väldigt snart, så det är bara att hojta! / Linnea & Matilda [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Cham, två platser kvar!
Tillbaka
Topp