Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Cham, två platser kvar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="victor031" data-source="post: 384686" data-attributes="member: 79077"><p>Hejsan!</p><p></p><p>Heter Victor och är riktigt sugen å dra ner till Chamonix! Tyvärr har jag inte lyckats övertala några av mina egna kompisar å haka på... Så jag tänkte kolla om ni fortfarande har någon plats kvar i eran lägenhet! Skulle va riktigt kul om ni hade det!</p><p></p><p>v.lindh@gmail.com är adressen ni kan använda er av om ni vill kontakta mig. </p><p></p><p>Ha det fint så länge!</p><p>/Victor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="victor031, post: 384686, member: 79077"] Hejsan! Heter Victor och är riktigt sugen å dra ner till Chamonix! Tyvärr har jag inte lyckats övertala några av mina egna kompisar å haka på... Så jag tänkte kolla om ni fortfarande har någon plats kvar i eran lägenhet! Skulle va riktigt kul om ni hade det! v.lindh@gmail.com är adressen ni kan använda er av om ni vill kontakta mig. Ha det fint så länge! /Victor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Cham, två platser kvar!
Tillbaka
Topp