Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i chamonix centrum- två lediga platser!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="christine_la" data-source="post: 91510" data-attributes="member: 44700"><p>Lägenheten är 25 m2 och har två rum varav ett med kök och bäddsoffa. Hyran är på 1800 euro/pers för hela perioden - 4 dec. till 30 april (dvs. 300 euro/månad + dep. = en månadshyra). </p><p>Vi är två tjejer på 19 år, som alltså söker två pers som helst ska känna varandra sedan innan, då det kommer att vara tight med plats. Helst sthlm:are eller nära så att vi kan träffas innan avfärd. </p><p>Hör av er! </p><p></p><p>/ Christine och Marie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="christine_la, post: 91510, member: 44700"] Lägenheten är 25 m2 och har två rum varav ett med kök och bäddsoffa. Hyran är på 1800 euro/pers för hela perioden - 4 dec. till 30 april (dvs. 300 euro/månad + dep. = en månadshyra). Vi är två tjejer på 19 år, som alltså söker två pers som helst ska känna varandra sedan innan, då det kommer att vara tight med plats. Helst sthlm:are eller nära så att vi kan träffas innan avfärd. Hör av er! / Christine och Marie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i chamonix centrum- två lediga platser!
Tillbaka
Topp