Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i chamonix centrum- två lediga platser!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rohansson" data-source="post: 91514" data-attributes="member: 44223"><p>oj detta låter som en kanongrej!</p><p>jag och en vän som känner varandra riktigt bra letar efter boende i alperna, cham. är perfekt!</p><p>jag bor inne i stan och min polare (Måns) bor i vallentuna men jobbar inne i stan.</p><p>när är det ni tänkt åka?</p><p>vi ser gärna att vi åker ner mot slutet av december/tidigt januari </p><p></p><p>i övrigt är vi är 2 rätt kul personer, sociala och trevliga. våra intressen är skidåkning, segling, mm. och naturligtvis en del partaj.</p><p>hör gärna av er om vi verkar intressanta :P</p><p></p><p>rohansson@hotmail.com <-- msn/mail</p><p>0736540624 <-- nummer till mig</p><p></p><p></p><p>/Robin och Måns</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rohansson, post: 91514, member: 44223"] oj detta låter som en kanongrej! jag och en vän som känner varandra riktigt bra letar efter boende i alperna, cham. är perfekt! jag bor inne i stan och min polare (Måns) bor i vallentuna men jobbar inne i stan. när är det ni tänkt åka? vi ser gärna att vi åker ner mot slutet av december/tidigt januari i övrigt är vi är 2 rätt kul personer, sociala och trevliga. våra intressen är skidåkning, segling, mm. och naturligtvis en del partaj. hör gärna av er om vi verkar intressanta :P rohansson@hotmail.com <-- msn/mail 0736540624 <-- nummer till mig /Robin och Måns [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i chamonix centrum- två lediga platser!
Tillbaka
Topp