Boende i Chamonix finns!

Lirum

Ny medlem
Boende i Chamonix finns!
Vi är 2 killar i 30 års åldern som söker 2 killar som vill bo med oss i en svinbra lya i Sud.

Det vi erbjuder är ett rum i en 3:a. I detta rum finns en våningssäng som vi vill hyra ut. Hyran totalt är på 1250 euro i månaden och detta delar man på 4. Stor lya med 2 balkonger och gott om plats och till ett jälit bra pris. Tillgång till lägenheten är 12 December. Vi söker helst 2 seriösa skidåkare som INTE har efterfest 4 dagar i veckan. Vi är ju nere för snön och nångång tar även vi oss en bläcka!

Hör av er till mig Linus eller till Jens som är på plats han heter "Le-Bez-Jens-i-chamonix" här på freeride och nås vid specifika frågor på +33631582028 eller via freeride men han har begränsad tillgång till internet. Frågor kan även gå via mig! Vi skall bo där säsongen ut! /Linus 0705-455555

Boende i Chamonix finns!
Tjena.
David Sandberg här. Vet inte om ni vet vem jag är, men ganska erfaren Cham kille. Jobbar som DJ där nede på lite olika ställen. Är intresserad av detta boende. Också i 30 års åldern. Skall dock erkänna att jag är en ganska törsdig karl, men pga ålder gillar jag att ta mina glas ute på bar bland vänner och inte hemma i lägenhet på efterfest. Erfarenhets mässigt brukar detta inte störa dem jag bor med. Gillar även att gå på tur när förhållandena är fördelaktiga och kunde vara trevligt om där är fler med detta intresse. Annars är jag en typisk Grands Montets kille där jag åker med olika vänner. Ofta med Tony (Swiss) och Dino (USA). Om ni vet vem dessa är borde ni också veta vem jag är, men Cham kan vara lite lurigt. Man kommer in i vissa kretsar och stannar där. Hur som helst har jag tänkt mig åka ned efter jul och stanna tills slutet på maj.

Rock On Mr D.

Tillbaka
Topp