Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix finns!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lirum" data-source="post: 229829" data-attributes="member: 13801"><p>Vi är 2 killar i 30 års åldern som söker 2 killar som vill bo med oss i en svinbra lya i Sud. </p><p></p><p>Det vi erbjuder är ett rum i en 3:a. I detta rum finns en våningssäng som vi vill hyra ut. Hyran totalt är på 1250 euro i månaden och detta delar man på 4. Stor lya med 2 balkonger och gott om plats och till ett jälit bra pris. Tillgång till lägenheten är 12 December. Vi söker helst 2 seriösa skidåkare som INTE har efterfest 4 dagar i veckan. Vi är ju nere för snön och nångång tar även vi oss en bläcka! </p><p></p><p>Hör av er till mig Linus eller till Jens som är på plats han heter "Le-Bez-Jens-i-chamonix" här på freeride och nås vid specifika frågor på +33631582028 eller via freeride men han har begränsad tillgång till internet. Frågor kan även gå via mig! Vi skall bo där säsongen ut! /Linus 0705-455555</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lirum, post: 229829, member: 13801"] Vi är 2 killar i 30 års åldern som söker 2 killar som vill bo med oss i en svinbra lya i Sud. Det vi erbjuder är ett rum i en 3:a. I detta rum finns en våningssäng som vi vill hyra ut. Hyran totalt är på 1250 euro i månaden och detta delar man på 4. Stor lya med 2 balkonger och gott om plats och till ett jälit bra pris. Tillgång till lägenheten är 12 December. Vi söker helst 2 seriösa skidåkare som INTE har efterfest 4 dagar i veckan. Vi är ju nere för snön och nångång tar även vi oss en bläcka! Hör av er till mig Linus eller till Jens som är på plats han heter "Le-Bez-Jens-i-chamonix" här på freeride och nås vid specifika frågor på +33631582028 eller via freeride men han har begränsad tillgång till internet. Frågor kan även gå via mig! Vi skall bo där säsongen ut! /Linus 0705-455555 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix finns!
Tillbaka
Topp