Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix finns!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Flatland" data-source="post: 229909" data-attributes="member: 56956"><p>Tjena.</p><p>David Sandberg här. Vet inte om ni vet vem jag är, men ganska erfaren Cham kille. Jobbar som DJ där nede på lite olika ställen. Är intresserad av detta boende. Också i 30 års åldern. Skall dock erkänna att jag är en ganska törsdig karl, men pga ålder gillar jag att ta mina glas ute på bar bland vänner och inte hemma i lägenhet på efterfest. Erfarenhets mässigt brukar detta inte störa dem jag bor med. Gillar även att gå på tur när förhållandena är fördelaktiga och kunde vara trevligt om där är fler med detta intresse. Annars är jag en typisk Grands Montets kille där jag åker med olika vänner. Ofta med Tony (Swiss) och Dino (USA). Om ni vet vem dessa är borde ni också veta vem jag är, men Cham kan vara lite lurigt. Man kommer in i vissa kretsar och stannar där. Hur som helst har jag tänkt mig åka ned efter jul och stanna tills slutet på maj.</p><p></p><p>Rock On Mr D.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Flatland, post: 229909, member: 56956"] Tjena. David Sandberg här. Vet inte om ni vet vem jag är, men ganska erfaren Cham kille. Jobbar som DJ där nede på lite olika ställen. Är intresserad av detta boende. Också i 30 års åldern. Skall dock erkänna att jag är en ganska törsdig karl, men pga ålder gillar jag att ta mina glas ute på bar bland vänner och inte hemma i lägenhet på efterfest. Erfarenhets mässigt brukar detta inte störa dem jag bor med. Gillar även att gå på tur när förhållandena är fördelaktiga och kunde vara trevligt om där är fler med detta intresse. Annars är jag en typisk Grands Montets kille där jag åker med olika vänner. Ofta med Tony (Swiss) och Dino (USA). Om ni vet vem dessa är borde ni också veta vem jag är, men Cham kan vara lite lurigt. Man kommer in i vissa kretsar och stannar där. Hur som helst har jag tänkt mig åka ned efter jul och stanna tills slutet på maj. Rock On Mr D. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix finns!
Tillbaka
Topp