Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix Finns!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lirum" data-source="post: 335013" data-attributes="member: 13801"><p>Tjena</p><p></p><p>Vi letar en kille/tjej som vill dela en lya i Chamonix sommaren 2007. Ta nu chansen och prova denna grymma ort på sommaren. Alla här klättrar, cyklar grym downhill, går på slackline, hikar osv... vi är ett stort grymt gäng svenskar, Fransmän, engelsmän som har asball dagarna igenom. Vi har goda kontakter inom jobb oxå om du/ni letar det.</p><p></p><p>Lyan vi söker folk till är en tvåa på 30 kvm och den kostar 300 euro/pers i månaden. svara A.S.A.P.. Vi behöver dig nu. ring Coffe på 0033619463506</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lirum, post: 335013, member: 13801"] Tjena Vi letar en kille/tjej som vill dela en lya i Chamonix sommaren 2007. Ta nu chansen och prova denna grymma ort på sommaren. Alla här klättrar, cyklar grym downhill, går på slackline, hikar osv... vi är ett stort grymt gäng svenskar, Fransmän, engelsmän som har asball dagarna igenom. Vi har goda kontakter inom jobb oxå om du/ni letar det. Lyan vi söker folk till är en tvåa på 30 kvm och den kostar 300 euro/pers i månaden. svara A.S.A.P.. Vi behöver dig nu. ring Coffe på 0033619463506 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix Finns!
Tillbaka
Topp