Boende i chamonix frågetecken

Elmblad

Ny medlem
Tjena hejsan!

Jag (jonathan) och en polare hade efter nyår, eller innan, tänkt att åka till Chamonix och säsonga. Men vi har lite krångel med att fixa boende för bara 2 personer. Så tänkte att vi kollar här om det finns några som har 2 platser över eller om det är nån / några som vill gå ihop och bo!

Vi är 2 grabbar på 19 år från Stockholm som just (i somras) tog studenten och nu vill åka ner och åka skidor och inte minst prova på att leva på egen hand. Vi är lätta att vara med och har det lätt för att anpassa oss!

Om det finns någon eller några som tycker att detta verkar intresant så tveka inte att slänga iväg ett mail (elmblad@hotmail.com) eller ett svar här på freeride!

Tack för oss, Jonathan och Nils!

Senast ändrad:
Tjaaa mään, clabbe från bromma G här, Ska också till chamonix med 2 dudes troligtvis! Ska ner första december så man är där när allt drar igång och det blir lättare att ordna jobb.

/Clabbe

neep inget är klart.. har nåt på gång, bara för 4 pers dock.. men maila chamonix turistbyrå så langar dom en lista med mäklare som hyr ut bostad.. maila dom och kolla om det finns nåt kvar..

Det var någon som hade skrivit något om en 2 rummare här, men det verkar som om posten har försvunnit. Du som skrev, tog du bort den? Eller vad hände?

// jonathan och nils

Jag tog bort den. Om du kollar så ligger den annonsen ute på forumet redan..

//H

ledsen för det. Det var jag. Jag hade inte kollat reglerna innan utan tyckte bara att det verkade ok att slänga in det där folk letade bostad.

Tillbaka
Topp