Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix från december till februari?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 128419" data-attributes="member: 29566"><p>Hummm blir inte mycket jobb eller brädåkning för er kan jag säga er... De flesta ställena öppnar runt lucia och sen drar det igång ordentligt runt jul-nyår. Förra året kom snön sjukt sent, och varje säsong har snön bara kommit senare och senare. Förra året tror jag det var runt Lucia som den första snön kom, och då menar jag den första så det tog ett bra tag innan man kunda åka ordentligt på gr montets.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 128419, member: 29566"] Hummm blir inte mycket jobb eller brädåkning för er kan jag säga er... De flesta ställena öppnar runt lucia och sen drar det igång ordentligt runt jul-nyår. Förra året kom snön sjukt sent, och varje säsong har snön bara kommit senare och senare. Förra året tror jag det var runt Lucia som den första snön kom, och då menar jag den första så det tog ett bra tag innan man kunda åka ordentligt på gr montets. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix från december till februari?
Tillbaka
Topp