Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix från vecka 16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Isabellwww" data-source="post: 138010" data-attributes="member: 42494"><p>Tja,</p><p></p><p>Vill du åka hem från chamonix i mitten av april? Vi är cirka 5 gamla bummare som är mycket intresserade av att ha en återförening i chamonix i slutet av säsongen så om du har tänkt att åka hem i mitten av april då ändå south bar har stängt men ändå har lägenheten april ut eller längre så så hyr vi den gärna. Skriv gärna till mig här på freeride eller ring: +46708274229</p><p></p><p>ha det bra i paradiset/Isabell</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Isabellwww, post: 138010, member: 42494"] Tja, Vill du åka hem från chamonix i mitten av april? Vi är cirka 5 gamla bummare som är mycket intresserade av att ha en återförening i chamonix i slutet av säsongen så om du har tänkt att åka hem i mitten av april då ändå south bar har stängt men ändå har lägenheten april ut eller längre så så hyr vi den gärna. Skriv gärna till mig här på freeride eller ring: +46708274229 ha det bra i paradiset/Isabell [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix från vecka 16
Tillbaka
Topp