Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende I Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FlikeN" data-source="post: 65511" data-attributes="member: 36575"><p>Har en plats i chamonix. fran = nu till 24 april</p><p>Bo med 3 andra trevliga personer, bodde där i 2 veckor men jag tyckte inte det var roligt med snowboard så jag åkte hem istället</p><p></p><p>50 meter från barnbacken åk upp för den sen är det 50 meter till gondolen upp till brevent, perfekt läge.</p><p>fixat via alpservice, som sedan skickar papper osv till den som känner sig sugen. betalade 19 006, 13000 i hyra och en deposion på 6000.</p><p></p><p>Men eftersom jag bott där 2 veckor så dras det i från på nästa som ska bo där vet inte vad det kan bli i hyra då, kanske runt 10 000</p><p></p><p>intresserad? skriv här och maila david_lindborg@hotmail.com</p><p></p><p>kollar min mail oftare </p><p></p><p>mvh david</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FlikeN, post: 65511, member: 36575"] Har en plats i chamonix. fran = nu till 24 april Bo med 3 andra trevliga personer, bodde där i 2 veckor men jag tyckte inte det var roligt med snowboard så jag åkte hem istället 50 meter från barnbacken åk upp för den sen är det 50 meter till gondolen upp till brevent, perfekt läge. fixat via alpservice, som sedan skickar papper osv till den som känner sig sugen. betalade 19 006, 13000 i hyra och en deposion på 6000. Men eftersom jag bott där 2 veckor så dras det i från på nästa som ska bo där vet inte vad det kan bli i hyra då, kanske runt 10 000 intresserad? skriv här och maila david_lindborg@hotmail.com kollar min mail oftare mvh david [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende I Chamonix
Tillbaka
Topp