boende i Chamonix...

paZZ

Ny medlem
boende i Chamonix...
Tjenare!
Är en kille på 21 som tänkte göra sin första säsong i Chamonix. Hade tänkt åka i början av nov och söker nu boende.
Är det nån eller några som har en plats över eller vet nån som har så hör gärna av er till mig
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp