Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Silverfang" data-source="post: 119428" data-attributes="member: 52118"><p>Ska åka till Cham i år igen å leka i snö!,undrar om det finns fler som håller på att leta boende för hela vintern.</p><p>Ska ner till Cham i Aug och träffa lite kompisar tänkte då att man kollar upp lite lägenheter/boende så att det är klart när man kommer ner i Dec,undrar om nån är sugen på att dela boende eller leta boende tillsammans, så blir allt lättare å billigare.hade tänkt mig att bo 2-3 pers.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Silverfang, post: 119428, member: 52118"] Ska åka till Cham i år igen å leka i snö!,undrar om det finns fler som håller på att leta boende för hela vintern. Ska ner till Cham i Aug och träffa lite kompisar tänkte då att man kollar upp lite lägenheter/boende så att det är klart när man kommer ner i Dec,undrar om nån är sugen på att dela boende eller leta boende tillsammans, så blir allt lättare å billigare.hade tänkt mig att bo 2-3 pers. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix
Tillbaka
Topp