Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vstenberg" data-source="post: 377348" data-attributes="member: 78018"><p>cham sud är bra som fan ekonomiskt o för fest på kvällarna plus att skidbussarna går förbi innan dem åker vidare till systemen, men har inte hört talas om att nån lägenhet har wireless lan o jag hade mkt polare i sud i vintras.</p><p>dessutom är det mkt stölder i sud, alltid nån som går förbi o rycker i dörren om man är hemma bakis en dag. hörde om en killes lägenhet som typ blev rensad efter han glömde låsa en gång typ.</p><p>rekomenderar fortfarande sud dock. mkt svenska bummmare o bra stämming på southbar.</p><p>ha en grym vinter, mvh victor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vstenberg, post: 377348, member: 78018"] cham sud är bra som fan ekonomiskt o för fest på kvällarna plus att skidbussarna går förbi innan dem åker vidare till systemen, men har inte hört talas om att nån lägenhet har wireless lan o jag hade mkt polare i sud i vintras. dessutom är det mkt stölder i sud, alltid nån som går förbi o rycker i dörren om man är hemma bakis en dag. hörde om en killes lägenhet som typ blev rensad efter han glömde låsa en gång typ. rekomenderar fortfarande sud dock. mkt svenska bummmare o bra stämming på southbar. ha en grym vinter, mvh victor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix
Tillbaka
Topp