Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kajsa83" data-source="post: 39622" data-attributes="member: 29266"><p>Hej hej Dar ute!!</p><p></p><p>Jag heter Kajsa och befinner mig pa sasong i Chamonix!! </p><p>I slutet av mars kommer jag att aka harifran och lamnar da EN ledig sangplats i ungefar en manad framat, till 26:april narmare bestamt!! </p><p>Du kommer i sa fall att bo pa ca 35 kvadratmeter tillsammans med 4 andra. Priset ar osakert an sa lange, men jag ar ganska saker pa att det ar svart att hitta nat billigare sa du kommer nog inte att bli besviken...</p><p></p><p>Om du skulle vara intresserad av boende under den har tiden sa ar det bara att hora av sig antingen pa min mail, eller om du vill vara pa sakra sidan och fa tag pa mig snabbt sa ringer du mig pa det har numret :</p><p> +33(0)614809772</p><p></p><p>Hoppas att det later intressant och att vi hors snart!!</p><p></p><p> // Kajsa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kajsa83, post: 39622, member: 29266"] Hej hej Dar ute!! Jag heter Kajsa och befinner mig pa sasong i Chamonix!! I slutet av mars kommer jag att aka harifran och lamnar da EN ledig sangplats i ungefar en manad framat, till 26:april narmare bestamt!! Du kommer i sa fall att bo pa ca 35 kvadratmeter tillsammans med 4 andra. Priset ar osakert an sa lange, men jag ar ganska saker pa att det ar svart att hitta nat billigare sa du kommer nog inte att bli besviken... Om du skulle vara intresserad av boende under den har tiden sa ar det bara att hora av sig antingen pa min mail, eller om du vill vara pa sakra sidan och fa tag pa mig snabbt sa ringer du mig pa det har numret : +33(0)614809772 Hoppas att det later intressant och att vi hors snart!! // Kajsa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Chamonix!
Tillbaka
Topp