Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Felix_84" data-source="post: 50271" data-attributes="member: 32513"><p>Jag och en kompis har ordnat lägenhet i chamonix från den första december till sista april. Den kostar 1000 euro i månaden att hyra och där e plats för 3 personer i lägenheten. Det blir alltså 333 euro per månad och person plus att man måste betala en deposition på en månadshyra. SÅ vi söker alltså en person som e intresserad att bo med oss. Lägenheten är 20 m2 och har balkong. Den ligger pa 2:a vaningen i Chamonix-Sud. Litet kök med 2 st "plattor" och ugn. Badkar i badrummet.</p><p></p><p>E du intresserad? </p><p>Maila till </p><p>Fredriknelsson@hotmail.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Felix_84, post: 50271, member: 32513"] Jag och en kompis har ordnat lägenhet i chamonix från den första december till sista april. Den kostar 1000 euro i månaden att hyra och där e plats för 3 personer i lägenheten. Det blir alltså 333 euro per månad och person plus att man måste betala en deposition på en månadshyra. SÅ vi söker alltså en person som e intresserad att bo med oss. Lägenheten är 20 m2 och har balkong. Den ligger pa 2:a vaningen i Chamonix-Sud. Litet kök med 2 st "plattor" och ugn. Badkar i badrummet. E du intresserad? Maila till Fredriknelsson@hotmail.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i chamonix
Tillbaka
Topp