Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende i chmaonix 08/09 2 pers sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="micha_ela" data-source="post: 467592" data-attributes="member: 87618"><p>Hallå!</p><p></p><p>Jag tänkte dra till cham i december, har inget jobb ingenstans att bo, tänkte fixa allt på plats men kom på idén att det vore ju soft att ha boende iaf. </p><p>Tänkte jobba rumpan av mig innan jag sticker och undrar vad hyran ligger på?</p><p></p><p>grymt taggad, ananrs kanske vi syns i backarna!</p><p></p><p>hör av daj! michaela_bjorkwall@yahoo.se</p><p></p><p>hejhejdådå</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="micha_ela, post: 467592, member: 87618"] Hallå! Jag tänkte dra till cham i december, har inget jobb ingenstans att bo, tänkte fixa allt på plats men kom på idén att det vore ju soft att ha boende iaf. Tänkte jobba rumpan av mig innan jag sticker och undrar vad hyran ligger på? grymt taggad, ananrs kanske vi syns i backarna! hör av daj! michaela_bjorkwall@yahoo.se hejhejdådå [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende i chmaonix 08/09 2 pers sökes!
Tillbaka
Topp