Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende i chmaonix 08/09 2 pers sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pajkaluen" data-source="post: 467620" data-attributes="member: 72228"><p>Tja.. om du hittat en pers redan så fyller jag den sista sängen!!</p><p></p><p>är sjukt peppad på cham.. vill ha revansh. var där när ja var 15.. fick armbågen ur led. skulle va kul o visa stället vem som bestämmer!</p><p>va jag kommer ihåg var det sjukt vackert och snö i massor!</p><p></p><p>ja e på från början av dec, har inte möjlighet tidigare pga job.</p><p></p><p>hur länge har du lägenheten?</p><p></p><p>David.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pajkaluen, post: 467620, member: 72228"] Tja.. om du hittat en pers redan så fyller jag den sista sängen!! är sjukt peppad på cham.. vill ha revansh. var där när ja var 15.. fick armbågen ur led. skulle va kul o visa stället vem som bestämmer! va jag kommer ihåg var det sjukt vackert och snö i massor! ja e på från början av dec, har inte möjlighet tidigare pga job. hur länge har du lägenheten? David. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
boende i chmaonix 08/09 2 pers sökes!
Tillbaka
Topp