Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Davos
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BernhardGraber" data-source="post: 270606" data-attributes="member: 62623"><p>taj</p><p>satan vad avundsjuk jag e på er.. skvalpar runt på havet från storm till storm - just nu är det dock stiltje och fel på maskin så vi ligger och driver. Verkar som jag inte kommer loss här förns den 10mars och det känns som vintern rinner iväg. hörde att det kommit lite mer snö nu - st.moritz var ingen höjdare =) ( nu kanske ni lista ut vem jag var ochså :P )</p><p> jo jag vart bara tvungen att skriva att det är synd om mig.. hör av mig sen till våren typ</p><p>Bernhard</p><p></p><p>ps om ni behöver nåt från sv. runt första mars veckan som inte väger massor (flyger) går det nog att ordna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BernhardGraber, post: 270606, member: 62623"] taj satan vad avundsjuk jag e på er.. skvalpar runt på havet från storm till storm - just nu är det dock stiltje och fel på maskin så vi ligger och driver. Verkar som jag inte kommer loss här förns den 10mars och det känns som vintern rinner iväg. hörde att det kommit lite mer snö nu - st.moritz var ingen höjdare =) ( nu kanske ni lista ut vem jag var ochså :P ) jo jag vart bara tvungen att skriva att det är synd om mig.. hör av mig sen till våren typ Bernhard ps om ni behöver nåt från sv. runt första mars veckan som inte väger massor (flyger) går det nog att ordna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Davos
Tillbaka
Topp