Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Disentis finnes för vintern 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 565649" data-attributes="member: 32948"><p>Vi har en plats över i ett 4-personers boende i puderparadiset Disentis (Schweiz) och söker en person som vill haka på. </p><p></p><p>Om boendet; </p><p>Lägenhet på 60 kvadrat, 3 sängar och en bäddsoffa (stor bädd) </p><p>Liten balkong med fin utsikt. </p><p>Kabel-Tv, DVD, Xbox, Guitar Hero, Stereo – allt är fixat! </p><p>Skidförråd i källaren</p><p>Gratis internet</p><p>Tidsperioden är från 9 januari till 17 april (14 veckor)</p><p>Finns plats i exklusiv bil (volvo 850 GLT) på väg neråt (från Skåne) </p><p></p><p>Läs mer om Disentis här: <a href="https://www.freeride.se/content/878/" target="_blank">https://www.freeride.se/content/878/</a> </p><p>Disentis är en liten puderhåla, så är du en festglad typ som tänkt jobba hela säsongen, åka pist och jibba i parken? Tryck "Alt" + "F4" på ditt tangentbord. </p><p></p><p>Låter stora berg, puderåkning och kanske en och annan topptur bättre? Hör av dig illa kvickt! Vi förväntar oss att du har fullständig lavinutrustning och koll på hur den fungerar. Topptursskidor och stighudar kan vara en bra sak att ha, då en del av oss tänker tura en del. </p><p>Det är även ett plus om du: är god och glad, hel och ren, man eller kvinna (djur är tyvärr inte tillåtet i lägenheten), rökfri, ordningssam, uppskattar mysiga hemmakvällar, har ett väl utvecklat sinne för humor. </p><p></p><p>Ansökande som sjunger bra har förtur. Observera att i den här lägenheten råder obligatorisk skäggodling. (Vi kan dock ge dispens till eventuella kvinnliga sökanden. Ansökningsblankett för skägglöst inneboende skickas hem med posten.) </p><p></p><p>Vi som redan är inbokade är tre grabbar i 20-årsåldern. Vissa av oss känner varandra lite grand sedan tidigare, men inte särskilt väl. </p><p></p><p>Svara till mig via FR-mail</p><p></p><p></p><p>EDIT: Boendet fullt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 565649, member: 32948"] Vi har en plats över i ett 4-personers boende i puderparadiset Disentis (Schweiz) och söker en person som vill haka på. Om boendet; Lägenhet på 60 kvadrat, 3 sängar och en bäddsoffa (stor bädd) Liten balkong med fin utsikt. Kabel-Tv, DVD, Xbox, Guitar Hero, Stereo – allt är fixat! Skidförråd i källaren Gratis internet Tidsperioden är från 9 januari till 17 april (14 veckor) Finns plats i exklusiv bil (volvo 850 GLT) på väg neråt (från Skåne) Läs mer om Disentis här: [URL]https://www.freeride.se/content/878/[/URL] Disentis är en liten puderhåla, så är du en festglad typ som tänkt jobba hela säsongen, åka pist och jibba i parken? Tryck "Alt" + "F4" på ditt tangentbord. Låter stora berg, puderåkning och kanske en och annan topptur bättre? Hör av dig illa kvickt! Vi förväntar oss att du har fullständig lavinutrustning och koll på hur den fungerar. Topptursskidor och stighudar kan vara en bra sak att ha, då en del av oss tänker tura en del. Det är även ett plus om du: är god och glad, hel och ren, man eller kvinna (djur är tyvärr inte tillåtet i lägenheten), rökfri, ordningssam, uppskattar mysiga hemmakvällar, har ett väl utvecklat sinne för humor. Ansökande som sjunger bra har förtur. Observera att i den här lägenheten råder obligatorisk skäggodling. (Vi kan dock ge dispens till eventuella kvinnliga sökanden. Ansökningsblankett för skägglöst inneboende skickas hem med posten.) Vi som redan är inbokade är tre grabbar i 20-årsåldern. Vissa av oss känner varandra lite grand sedan tidigare, men inte särskilt väl. Svara till mig via FR-mail EDIT: Boendet fullt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Disentis finnes för vintern 2010
Tillbaka
Topp