Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Disentis finnes för vintern 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 566173" data-attributes="member: 32948"><p>Glömde säga att boendet ligger på ca 13 000kr per person för hela säsongen. </p><p>Vi har inte tänkt jobba, och vi hade inte direkt tänkt käka nudlar hela säsongen.</p><p></p><p>Skidåkningen kommer ske främst i Disentis, men eftersom Flims/Laax ligger 30 min bort kommer vi nog utforska detta område också. </p><p>För övrigt ligger sedrun nån halv eller heltimme bort, och andermatt typ 1½ timme med tåg. Vi har nog tänkt utforska det mesta i regionen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 566173, member: 32948"] Glömde säga att boendet ligger på ca 13 000kr per person för hela säsongen. Vi har inte tänkt jobba, och vi hade inte direkt tänkt käka nudlar hela säsongen. Skidåkningen kommer ske främst i Disentis, men eftersom Flims/Laax ligger 30 min bort kommer vi nog utforska detta område också. För övrigt ligger sedrun nån halv eller heltimme bort, och andermatt typ 1½ timme med tåg. Vi har nog tänkt utforska det mesta i regionen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Boende i Disentis finnes för vintern 2010
Tillbaka
Topp