Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Fernie.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SuperFoxySofieAliceBaxtor" data-source="post: 259856" data-attributes="member: 33279"><p>Hey!!</p><p></p><p>Letar boende i Fenrie? Sök audition hos team sweden plus en i ett helt perfekt boende, 5 min från backen!!</p><p>Vi har en sängplats ledig från 21 jan - 2 mars. Vore synd att ha den tom, så vi tänkte hyra ut den till ett schysst pris istället... </p><p>Vi bor i Alpine Lodge, 5 min från backen som sagt. Hot Tub, BBQ, swimmingpool, gym, gratis bussresor till och från puben.. (najjs) Allt är gratis!!</p><p></p><p>Ta flyget till Calgary och en 3-4 timmars bussresa och vips är du här!! </p><p>Massa snö, fin offpist och inga liftköer! Sweet!</p><p></p><p></p><p>Är du en inte allt för knusslig människa som gillar att träffa nytt folk, skratta och åka skidor... </p><p>Hör av dej // Sofie, Elin och Ian. </p><p></p><p> Kolla in www.resedagboken.se ---> SoffanSofie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SuperFoxySofieAliceBaxtor, post: 259856, member: 33279"] Hey!! Letar boende i Fenrie? Sök audition hos team sweden plus en i ett helt perfekt boende, 5 min från backen!! Vi har en sängplats ledig från 21 jan - 2 mars. Vore synd att ha den tom, så vi tänkte hyra ut den till ett schysst pris istället... Vi bor i Alpine Lodge, 5 min från backen som sagt. Hot Tub, BBQ, swimmingpool, gym, gratis bussresor till och från puben.. (najjs) Allt är gratis!! Ta flyget till Calgary och en 3-4 timmars bussresa och vips är du här!! Massa snö, fin offpist och inga liftköer! Sweet! Är du en inte allt för knusslig människa som gillar att träffa nytt folk, skratta och åka skidor... Hör av dej // Sofie, Elin och Ian. Kolla in www.resedagboken.se ---> SoffanSofie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Boende i Fernie.
Tillbaka
Topp